Mokinių sudominimui integruotos pamokos

Šiais mokslo metais pradinių klasių mokytojos ryžosi išmėginti dar vieną mokymo metodą – pamokų integravimą, kai vieną pamoką veda kelios mokytojos, integruodamos atskirus dalykus. Tai nėra visiška naujovė, nes mokytojos dažnai savo  pamokose integruoja atskirus mokomuosius dalykus.
Norėdamos sudominti mokinius nauja medžiaga, klasių mokytojos pasirenka temą, kurią būtų galima mokytis atskirų dalykų pamokose. Belieka surasti kolegę, kuri norėtų dalyvauti pamokų integravime ir turėtų pasiūlymų, kaip suderinti mokomuosius dalykus.
Vėliau laukia bendras darbas: pamokos tikslų ir uždavinių kėlimas, plano kūrimas  ir ugdymo metodų ieškojimas, sutartinas darbas pamokoje. Tai įdomu ne tik mokiniams, bet ir mokytojoms, kurios turi galimybę pdemonstruoti savo darbo metodus ne tik su savo klasės, bet ir su kitais mokyklos mokiniams.
1b klasės mokytoja Lija Laimutė Vaitulevičienė ir bibliotekininkė Aušra Kavaliauskienė 2017 m. rugsėjo 22 d. vedė lietuvių kalbos, dailės ir technologijų integruotą pamoką „Biblioteka – knygų namai. Jos metu mokiniai susipažino su bibliotekos lobynais.
2a klasės mokytoja Anastazija Levinskienė su muzikos mokytoja Ina Radzevičiene 2017 m. rugsėjo 27 d.  integravo lietuvių kalbą, dailę  ir technologijas bei muziką pamokoje ,,Šimtakojis“. 2017 m. spalio 18 d. kartu dirbo 3a ir 3c klasių mokiniai integruotoje lietuvių kalbos, pasaulio pažinimo bei muzikos pamokoje „Rudenio kraitelė“, kurią vedė klasių mokytojos Odeta Stadalienė ir  Ona Krikštolaitienė bei muzikos mokytojos  Ina Radzevičienė ir Lina Suchorukovienė.
Bendru darbu liko patenkintos mokytojos Diana Mikulevičienė ir Alma Liutkienė 2017 m. spalio 19 d.  2d klasėje vedusios integruotą lietuvių kalbos, pasaulio pažinimo, dailės ir technologijų  pamoką „Koks katinėlis?“.
Mokytojos, aptardamos pamokas, teigė,  kad komandinis mokytojų darbas yra puiki galimybė daugiau dėmesio skirti kiekvienam vaikui. Džiaugėsi, kad mokiniai dirbo atidžiai ir atsakingai, todėl nebuvo sunku įgyvendinti išsikeltus pamokos tikslus. Integruojant skirtingus dalykus ir esant kitai mokytojai, mokiniams buvo lengviau pereiti nuo vieno dalyko prie kito.

Diana Mikulevičienė
Alma Liutkienė