eTwinning

 

 

logo (2)

eTwinning projektas „Pasakos apverstos aukštyn kojomis: pasakų stereotipų apvertimas“

            2024 metų spalio pabaigoje mokykloje pradėtas eTwinning projektas „Pasakos apverstos aukštyn kojomis: pasakų stereotipų apvertimas“

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/tales-turned-upside-down-reversing-stereotypes-fairy-tales/twinspace/pages

             Tikimasi, kad šiame projekte mokiniai skaitys savo šalių pasakas ir liaudies pasakas, dalinsis ir pristatys jas savo bendraamžiams naudodami skirtingus Web 2.0 įrankius, analizuos, kaip istorijose vaizduojami stereotipai ir stereotipinis elgesys, o vėliau bandys perpasakoti istorijas įvairiais būdais apversdami ir panaikindami stereotipus. Taip senos istorijos bus peržiūrėtos ir mokiniai supras, kad negalime „spręsti apie knygą pagal viršelį“, kad kiekvienas žmogus turi savo tapatybę ir vertę ir kad visi turime tai gerbti, nediskriminuoti kitų ir nebūti jų šališki, prieš tai nesistengdami jų pažinti ir suprasti.

Dalyvaujančios mokyklos:

Mokykla koordinatorė: Primary school of Agios Nikolaos, Etoloakarnania Greece

Szkoła Podstawowa nr 2 in Ziębice, Poland

Mare de Déu del Carme School, El Prat de Llobregat – Barcelona / Spain

ORHANGAZİ SECONDARY SCHOOL, ANKARA/ TÜRKİYE

2nd Primary school of Palaiokastro, Greece

Prienų „Ąžuolo“ progimnazija

2nd Primary School Of Messolonghi, Greece

Mokyklos pristato savo šalis, miestą ir mokyklą..

https://padlet.com/talesturnedupsidedown/country-town-school-6xu7dv0p9n96gb4c

Mokiniai pasakojo apie save:

https://padlet.com/talesturnedupsidedown/students-presentations-reuqxoh8c8zr3m5e

Mes galėjome matyti savo miestus ir mokyklas interaktyviame GOOGLE žemėlapyje ir sužinoti daugiau apie savo partnerius.

Lapkričio mėnesį kalbėjome apie interneto naudojimą ir mes dalinomės pasiūlymais, kaip saugiai naršyti internete:

https://padlet.com/talesturnedupsidedown/netiquette-internet-safety-rules-behavior-eslv7r6ipq9f3csg

Kūrėme logotipą ir balsavome už labiausiai patikusį:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdGgqm43nU8Lp8eZhbl2vktP6LiByJJg7miZn3QND3FhMbT1Q/viewform?usp=sf_link

Labiausiai susitelkę balsavimui buvo Lenkijos mokyklos bendruomenė ir išrinko DI pagalba sukurtą logotipą.

Kiekvienai istorijai yra žodynėlis, kuris skatina bendravimą atliekant veiklas ir padeda išmokti partnerių kalbos žodžius ar frazes. Žodynas yra papildomas kiekvieną mėnesį, kai įkeliama nauja istorija ar pasaka.

https://docs.google.com/document/d/1TiXSCUfJasq1oe7kq91LM0nm7RTNuzTknGOZ9E9qY/edit?usp=sharing

Kiekvieną mėnesį jau perskaitytai savaip pasakai ar istorijai yra sukuriamas naujienlaiškis.

Lapkričio mėn:pasaka „Raudonkepuraitė“ žiūrint per naują objektyvą

https://www.canva.com/design/DAGcEjQ_xX8/zqwpXnfaba5HgMSk6un8bw/view?utm_content=DAGcEjQ_xX8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h34fc9dcfca

Gruodžio mėn: gal tas drakonas iš pasakos „Wawel Dragon“ ir nėra toks blogas:

https://www.canva.com/design/DAGdBaoj2Kc/SYe0UXoo_ZcP0ZmW4iFyBQ/view?utm_content=DAGdBaoj2Kc&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h3ac59df80b

Sausio mėn: Naujas žvilgsnis į pradinę Kevin Henkes parašytą istoriją  „Chrysanthemum“

https://www.canva.com/design/DAGcvCdIKzQ/HA5Xy9afD8qDW4iAICc6mw/edit?utm_content=DAGcvCdIKzQ&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Vasario mėn: peržiūrėta populiari katalonų istorija „El Patufet“

https://www.canva.com/design/DAGdHw9xo6M/TZumo3RiHSwIiggfBnb79w/edit?utm_content=DAGdHw9xo6M&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Rugsėjo 26 dieną visose Europos Sąjungos šalyse yra švenčiama Europos kalbų Diena.  Mūsų eTwinning komanda pasidalino su savo kolegomis šventei pasiūlytomis veiklomis:

https://docs.google.com/document/d/1wky_XL6r9hUm-g8812izJoHzTuxReXjpKNKjvZmFQmQ/edit?usp=sharing

Šventės akimirkos ir atliktos veiklos taip atrodo Canva pristatyme:

https://www.canva.com/design/DAGR3NAjZYE/gEbZnOqFFJgVTxd-9TUVcA/edit?utm_content=DAGR3NAjZYE&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Žodynėlis yra sukurtas atskirai kievienai istorijai, kuriame rečiau naudojami žodžiai yra išverčiami į šalies partnerės kalbą tam, kad sustiprintų bendravimą tarp dalyvių ir net skatintų vaikus išmokti ar mokytis savo partnerių kalbos žodžius ar frazes.

https://docs.google.com/document/d/1TiXSCUfJ-as-q1oe7kq91LM0nm7RTNuzTknGOZ9E9qY/edit?usp=sharing

Prieš pradedant projektą buvo atlikta mokytojų – dalyvių apklausa tam, kad geriau susipažintumėme, pamatytumėme, kokią patirtį turi kolegos tokiuose projektuose, kokia jų motyvacija ir ko tikisi iš projekto.

Klausimyno nuoroda:

https://forms.gle/ZBZrJpEEjxcxrvs2A

Rezultatai matomi čia:

https://docs.google.com/presentation/d/1HsE0yHuZl3OeoeDEGO3OQLZtgBKLnWF8cpH2Ls9YJRI/edit?usp=sharing

Moksleiviai dalyvavo apklausoje taip pat, norėjome sužinoti apie jų motyvaciją, dalyvavimą ir patirtį panašiuose projektuose.

https://forms.gle/tbSmTUfKCcRNQR279

Rezultatus matome čia:

https://docs.google.com/presentation/d/11uaV-hRfXCqzYxkKefkfQdgaOixkSdjwibFC32-ekGI/edit?usp=sharing

Antrą pasaką- „Wawel Dragon“ – pasiūlė mokykla iš Lenkijos. Mokiniai skaitė pasaką, žiūrėjo video, klausėsi dainelės, kūrė savo „apverstą“ pasaką, žaidė žaidimus. Užduotis matome čia:

https://view.genially.com/671fddf1af643805bb93db7b/presentation-tales-turned-upside-down

Pamokos planą galima atsispausdinti:

https://docs.google.com/document/d/1WFk_2UK6V9WzUIq7JkOsNTajOnkhgXlZ/edit?usp=sharing&ouid=117763869893151583960&rtpof=true&sd=true

Trečia istorija

Mūsų mokykla paruošė veiklas sausio mėnesiui, pateikdama Kevino Henkes „Chrysanthemum“. Veiklos klasėje, buvo pateiktos naudojant Canva:

https://www.canva.com/design/DAGZ0GCe6pQ/UtKfik-eMooQxX5qXnoMoA/edit?utm_content=DAGZ0GCe6pQ&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

Jeigu reikėtų atsispausdinti pamokos planą, tai galima rasti Google.doc:

https://docs.google.com/document/d/1I60qwJXBNPb36EAgiqIoTsBx9VQssOFSVLKxRk-zi6o/edit?usp=sharing

Ispanijos mokykla pasirinko istoriją „El Patufet“.

Pamokos planas buvo sukurtas CANVA

Mūsų moksleiviai žiūrėjo video,skaitė pasaką, diskutavo, atsakė į klausimus, žaidė žaidimus ir kūrė savo pasakos variantus. Buvo įdomu.

Mokytojų susitikimai nuotoliniu būdu organizuojami susikaupus įvairiems klausimams, kurių aptarimui patogesnis gyvas bendravimas.

 

Moksleivių nuotolinio susitikimo metu jie trumpai prisistatė, pamatė vieni kitus. Mūsų vaikams tai buvo pirmas kartas, kai jie kalbėjo anglų kalba viešai. Sakė, kad tai buvo jaudinanti patirtis.

Pagalvojome, kad būtų įdomu apsikeisti Kalėdiniais atvirukais ir sveikinimais, Veikla mokiniams patiko – buvo įdomu gauti,gaminti atvirukus, rašyti sveikinimus ir siųsti juos paštu.

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/tales-turned-upside-down-reversing-stereotypes-fairy-tales/twinspace/pages/exchange-postcards

Veikloms atlikti naudojame įvairius Web įrankius:

https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/tales-turned-upside-down-reversing-stereotypes-fairy-tales/twinspace/pages/web-tools

Mūsų pasakos/istorijos

Graikijos mokyklos parinko pasaką „Raudonkepuraitė“,įkėlė užduočių planą, naudojant genially:

https://view.genially.com/67128eeb712b6326bf517894/presentation-genial-storytale-presentation

Užduotis galima rasti ir Google docs. Jeigu reikia, galima atsisiųsti:

https://docs.google.com/document/d/13ZR-e1lzfAj-gSFwyf1n693wVlsz9ORNtpz-YvmwWtg/edit?usp=sharing

 

 

 

eTwinning projektas  „Mūsų kultūros žemėlapis“

Projektas pradėtas 2023 m. spalio 28 d. Projekte dalyvauja 2 Graikijos mokyklos,1Italijos mokykla,1 mokykla iš Ispanijos ir Prienų „Ąžuolo“ progimnazija.

Šis projektas leis vaikams suprasti, kad jie gyvena daugiakultūrėje Europoje, ir sužadins jų smalsumą naujiems dalykams. Jie taip pat išmoks vertinti kitas kultūras, tradicijas ir žmones. Projektas leidžia jauniems europiečiams augti kartu ir jautriai bei pagarbiai suprasti vieni kitus.

Tikslai:

Sužinoti apie įvairių šalių svarbiausius istorinius paminklus;

Kovoti su išankstiniu nusistatymu ir baimėmis, kurias galėjo pajusti vaikai.

Dirbti kartu ir skirstyti užduotis bendram tikslui.

Supažindinti su žiniatinklio 2.0 įrankių naudojimu.

Keistis patirtimi, papročiais ir tradicijomis.

Darbo eiga

1 skyrius: Mūsų dalyviai, mūsų mokyklos, mūsų miestai, mūsų šalys

Mūsų logotipai, ledo laužymo veikla, naudojimasis internetu

2 skyrius: Vietos istorijos paminklo pristatymas

3 skyrius: Mitai ir pasakos apie paminklą

4 skyrius: Meno paroda įkvėpta paminklo

5 skyrius: Sklaida

Tikėtini rezultatai.  Laukiami produktai yra skaitmeniniai pristatymai ir el. knygos, kurios bus dalijamasi ir platinamos bendruomenėje

 385537282_3559115544342926_8015078014526472107_n