Kursai ,,Sumanus vertinimas ir įsivertinimas“ Nicoje

Gegužės 8- 12 dienomis Prienų rajono mokytojai iš Prienų ,,Žiburio“, Jiezno, Stakliškių gimnazijų, Prienų ,,Revuonos“, Išlaužo, Skriaudžių pagrindinių mokyklų  ir Prienų ,,Ąžuolo“ progimnazijos dalyvavo ,,Erasmus+“ programos bendrojo ugdymo darbuotojų mobilumo projekto kursuose ,,Sumanus pažangos vertinimas ir įsivertinimas“. Šių kursų tikslas – sustiprinti mokinių pažangos stebėsenos ir mokymo pagalbos teikimo sistemą Prienų rajono švietimo įstaigose. Kursai yra organizuojami taip, kad jie darytų poveikį ne tik atskiro mokytojo, bet ir visos mokyklos pažangai. Mokymai vyko Nicoje, Prancūzijoje. Juos vedė Europass Teacher Academy dėstytoja Frances Osborne. Kursų metu diskutavome apie vertinimą ir įsivertinimą mūsų šalyje, kūrėme plakatą grupėse bei jį pristatėme, nagrinėjome auginančio ir fiksuoto mąstymo nuostatas ir kaip tai veikia mokinio įsivertinimą, gilinomės į Blumo toksonomiją bei PERMA modelį, kuris yra pagrįstas teigiamomis emocijomis ir santykiais bei įsitraukimu į vertinimą, šiame modelyje yra labai svarbu praktiniai įgūdžiai bei jų pritaikymas gyvenime. Diskutavome apie grįžtamojo ryšio reikšmę mokinio vertinime bei įsivertinime. Praktinių veiklų metu mokėmės pamatuoti mokinio padarytą pažangą naudodami įvairias platformas, žaidybines situacijas bei mokėmės sudaryti įvairių rūšių klausimus, išbandėme edpuzzle programą, kuri labai padeda video peržiūroms bei klausimų sudarymui apie matytą video. Pasitelkdami išmaniąsias technologijas planavome pasirinktos pamokos vertinimą bei įsivertinimą, pristatėme idėjas vieni kitiems, dalinomės gerosiomis patirtimis. Taip pat aptarėme, kokius naujus dalykus pritaikysime vertindami mokinių padarytą pažangą.

Šie mokymai įkvėpė mus dirbti šiuolaikiškiau, tobulinti kvalifikaciją, ieškoti naujų vertinimo ir įsivertinimo būdų, metodų, platformų.

 

Anglų klb. mokytoja Vilija Bičinskienė